Een nieuw jaar met goede voornemens – Dag 335

Sommige mensen zijn hun tijd ver vooruit. Zo ook Michael Jackson, de veel te jong gestorven Amerikaanse zanger die mijn jeugd gekleurd heeft. Vernieuwende muziek maakte hij met indrukwekkende teksten. Zijn “Earth Song” heeft ons wakker geschud en inmiddels een onmisbare indruk achtergelaten. Hij laat zien hoe wij onze schitterende aarde aan het vernietigen zijn door de welvaart die we ermee denken te vinden. Mag het wat minder!

NieuwjaarHet nummer inspireert mij iedere keer weer om door te gaan met waar ik mee bezig ben: De wereld een beetje mooier maken. Tenslotte wil ik mijn kinderen iets goeds nalaten.
Ik wens iedereen een mooi, groen, gezond en liefdevol nieuw jaar toe.

En kijk zo af en toe eens naar de video van Michael Jackson’s Earth Song voor de broodnodige inspiratie:

 

Geef een reactie

