Ode aan de liefde op de laatste dag van het jaar – Dag 334

Het mag wel weer eens gezegd worden: Ik heb een geweldige man! Vandaag is het oudejaarsdag en op die dag ben ik altijd een beetje sentimenteel. Dat wordt nog eens versterkt door de Top 2000 op Radio2 met al die herinneringen die omhoog komen bij bepaalde nummers.

WP_002232Zojuist werd het nummer “The day before you came” van ABBA gedraaid. Een geweldig nummer met een ode aan de liefde dat zo goed past bij hoe mijn leven verlopen is. Jarenlang kabbelde mijn leven voort niet beseffend dat ik eigenlijk niet echt gelukkig was tot ik mijn man tegenkwam. Jarenlang  gedacht dat het krijgen van kinderen aan mij voorbij zou gaan tot ik hem ontmoette. In hem zag ik gelijk de vader van mijn kinderen.

Twee geweldige zonen hebben wij die op dit moment de buurt onveilig maken met vuurwerk (terwijl het eigenlijk niet mag). Hou pubers maar eens tegen die het hele jaar uitkijken naar oudejaarsdag. We zijn heel bevoorrecht om op een mooie plek te wonen alwaar we het volgende jaar starten om er een eetbaar landschap van te maken.

Geluk zit niet in bezit. Geluk zit in de kleine dingen van het leven. Geluk wordt naar boven gehaald door mensen, dieren, de betovering van de natuur en door muziek. Ik ben een gelukkig mens met zoveel liefde om mij heen. Geluk wens ik jullie allemaal toe voor nu en in de toekomst.

 

2 thoughts on “Ode aan de liefde op de laatste dag van het jaar – Dag 334

Geef een reactie

