Mijn leukste verjaardagscadeautje – Dag 308

Omdat ik alles al heb zeg ik altijd dat ik geen uitgebreide cadeaus voor mijn verjaardag hoef. Het is de gedachte die telt niet de grootte of de waarde. Het leukste cadeautje dat ik deze week voor mijn verjaardag kreeg was van mijn jongste zoon. Hij had allerlei kleine cadeautjes gekocht, maar een sprong er qua originaliteit bovenuit. Hij had daarbij heel goed nagedacht wat ik leuk maar vooral ook nuttig zou vinden. “Mam, speciaal voor jou en het milieu!” zei hij erbij.

Gelijk had hij. Zie hier het resultaat een opvouwbare boodschappentas die je heel makkelijk meeneemt en klein genoeg is om ongemerkt in je handtas te stoppen, om te gebruiken als het nodig is zodat het plastic tasje van de winkel overbodig wordt. Inmiddels heb ik in iedere handtas wel een of twee van die tasjes zitten. Ik roep iedereen op hetzelfde te doen. Ze zijn inmiddels overal te koop in allerlei verschillende soorten en kleuren. Doe mee help het milieu en gebruik zo min mogelijk plastic tasjes.

 

 

 

Geef een reactie

