Het is bijna Halloween – Dag 269

Dit weekend had ik wat reclame gemaakt voor mijn Halloweenpompoenen. Tenslotte is het al weer bijna zover dus moet ik ze deze week aan de man zien te brengen, anders zijn ze alleen nog geschikt voor de soep. Zaterdag lukte dat aardig. Vooral door het mooie voorbeeld dat mijn zoon van de Halloweenpompoen had gemaakt.

Ineens stond er een dame aan mijn kar. Ze had mijn reclame van de pompoen gezien. Ze stelde zich voor als Marion en vroeg of ik het leuk zou vinden om zondag bij haar op de markt in Culemborg te komen staan. Zij had een marktkraam gehuurd ter promotie van de door haar georganiseerde Halloweenparty van a.s. vrijdag bij ons in de buurt. Zo’n spontane actie kon ik niet weigeren, dus toog ik afgelopen zondag met de auto vol pompoenen naar Culemborg.

Marion had zich uitgedost als heks en wist allerlei kinderen aan te trekken. De Halloweenparty is voor kinderen van de basisschoolleeftijd. We kregen nog bezoek van twee uilen. Dat maakte de middag compleet. Wat een mooie dieren zijn dat. Ze kunnen je zo indringend aankijken. De spontane actie resulteerde in een interessante dag en onze samenwerking verliep uitstekend. Op zeker moment vroeg iemand of we al lang samenwerkten. “Nee”, zeiden wij in koor, “we kennen elkaar pas een dag”. Zo raar kan het lopen.

Wil je meer weten over de Halloweenparty van vrijdag a.s. 30 oktober 2014 kijk dan op de site van Marion Bieszke.

Een impressie van de marktdag in Culemborg op 26 oktober 2014:

 

Geef een reactie

