Verjaardag, verkiezingen en groen – Dag 95

Vandaag is mijn zoon jarig en al twee dagen loop ik mijzelf voorbij in verband met mijn lijsttrekkerschap van De Groenen, lijst 13, voor de verkiezing van het Europees Parlement. Het is ook een ingewikkelde dag omdat mijn zoon 12 jaar geleden geboren is op de dag dat Pim Fortuyn werd vermoord. En nu ben ik zelf lijsttrekker, dat voelt vreemd.

GroenDus vandaag is er even geen tijd meer over voor een blogje. Het was een groene dag vandaag. Morgen is er weer een dag. Laat het wederom een groene dag zijn.

Geef een reactie

