Koningsdag – Dag 85

Vandaag is de eerste koningsdag. En het koningspaar ging naar Amstelveen, waar mijn halve familie woont en waar ik zelf geboren ben en het grootste gedeelte van mijn leven gewoond heb. We hebben even overwogen naar Amstelveen te gaan vandaag, maar wat krijg je dan te zien? Dus zijn we lekker thuis gebleven en hebben we op ons eigen dorpsplein het koningsfeest meegevierd.

WP_000912Er was een beachvoetbalveld ingericht en allerlei teams streden tegen elkaar. Ook onze jongste zoon deed mee met zijn voetbalteam en werd tweede. De oudste vond het stom. We hadden niet anders verwacht van een puber. In de namiddag hebben we het bezoek aan Amstelveen op de tv gezien, goed genoeg. Geweldig mooi al die oranje bloemen overal. Bij mij in de tuin is nog bijna geen bloem te zien. Maar dat zal snel komen want de afrikaantjes hebben al knopjes.

De dag is nog niet voorbij en we hebben nog een borrel te gaan dus laat ik het hierbij voor vandaag.

 

Geef een reactie

