365 dagen maandoverzicht: Maart

Waar heb ik het in de maand maart allemaal over gehad:

  1. Waar is de mol – 1 maart – Dag 29
  2. Voorbereiden van de moestuin
  3. De volkstuin
  4. Biologische bloembollen
  5. Natuurlijke vegetatie Rivierenland
  6. De kruidentuin
  7. Vernietiging van cultuurerfgoed, we werden wreed opgeschrikt door het kapitalistische systeem
  8. Voorjaar in beeld
  9. Zaai en gij zult oogsten
  10. Wat is jouw ecologische voetafdruk?
  11. Van alles wat
  12. Wat is duurzaamheid
  13. Consuminderen is een sport
  14. Veel snot en een gele tuin. Ziek van de houtkap.
  15. Rabarber
  16. De nieuwste generatie zonnepanelen
  17. Moestuinplan en wisselteelt
  18. Insectenhotel
  19. Start van de moestuin
  20. Aanpak van zwerfafval
  21. Waar halen we het zaad vandaan
  22. Vernietiging van cultuurlandschap deel 2. Het is niet te stoppen.
  23. De volgende stap in het kweken
  24. Waar halen we het water vandaan?
  25. De waarde van bomen
  26. Nachtvorst, maar gelukkig maar twee dagen en heel licht.
  27. Monocultuur
  28. De verslavende werking van suiker
  29. Earth Hour, een uur de lichten uit voor de aarde.
  30. Een eland vervuilt meer, dan de nieuwste technologie auto.
  31. Watervoorziening in de moestuin
2 thoughts on “365 dagen maandoverzicht: Maart

  1. Hallo Jolanda,
    Ik wil je laten weten dat ik je blog met veel plezier volg. Heel informatief, smeuïg geserveerd, breed onderlegd!
    Ik woonde tot een paar jaar terug in Culemborg, met een eigen tuin. Sinds mijn scheiding woon ik in een voormalige transformator toren in Leersum. Ik heb geen tuin en lees het meer als wakker houden en bijvoeden van braakliggende grond. Ik help wel een dag per week in een historische moestuin.
    Dank je wel,
    Hartelijke groet
    Kathy

    • Hallo Kathy,
      Dank je wel voor je compliment. Leuk om te horen dat je waardeert wat ik schrijf.
      Fijn dat je toch ergens een moestuin hebt gevonden om je hart op te halen.
      Groeten,
      Jolanda

Geef een reactie

