De eerste week zit erop!

Het is best heftig om naast alle dagelijkse beslommeringen en werkzaamheden iedere dag een blogje te schrijven. Waar ben ik aan begonnen?

365 dagen project

Maar ik heb mij gecommitteerd om 365 dagen te bloggen zodat ik zicht krijg op een zelfvoorzienend leven. Dus ga ik door, opgeven is niet mijn stijl.

Terugkijkend waar heb ik het over gehad deze week:
Compost, de onverzettelijkheid van de klei, klimaatverandering, biologisch tuinieren, afval scheiden, eerlijke handel, de verwarming een tandje lager; alles helpt mee om de aarde minder te belasten.

Geef een reactie

